Welcome Anonymous !

Login or Register

User Menu

Login

FANS OF THE CONCHORDS

MESSAGE BOARD

May 10 - Ann Arbor, MI

2008 North American tour and all other 2008 gigs here.

by caiknbake » Wed May 14, 2008 2:21 am


ines wrote:I hope i will be posting a story like this come june 1st.


we WILL be, ines! come hell or high water, we will be :)
ImageImage
User avatar
caiknbake
PANTIES ON
 
Posts: 3955
Joined: Tue Mar 25, 2008 12:14 am
Location: the daytime of the night

by SheWolf » Thu May 15, 2008 11:25 am

Hi all. I've never posted here before but just wanted to say I met Bret & Jemaine twice last week and what a pair of sweeties they were. The hug pic is fantastic and I'm envious. Why didn't I think to hug Jemaine?? Or bake something?? Damn, you chicks are GOOD! ;)
SheWolf
Let's boom the boom
 
Posts: 730
Joined: Wed May 14, 2008 10:34 am
Location: Gettin hot by the refrigerator

by boomqueen » Thu May 15, 2008 11:34 am

Haha thats awesome you got to meet them too! I'm sure you will have another chance to hug them!!

Welcome to the board too! I love the name "shewolf" btw haha
User avatar
boomqueen
You don't have to be a prostitute
 
Posts: 6493
Joined: Sun Jan 06, 2008 9:19 pm
Location: Dave's House of Deals

by alexandriaj22 » Thu May 15, 2008 3:46 pm

well this is an interesting situation................................
...............
lol
alexandriaj22
Ah, Gerard Depardieu
 
Posts: 618
Joined: Sat Apr 05, 2008 11:28 pm
Location: michigan.

by boomqueen » Thu May 15, 2008 4:03 pm

oh and just wondering...what shows did you see them at?
User avatar
boomqueen
You don't have to be a prostitute
 
Posts: 6493
Joined: Sun Jan 06, 2008 9:19 pm
Location: Dave's House of Deals

by alicimez » Thu May 15, 2008 10:08 pm

I saw them at the Ann Arbor show. Alex, I think I borrowed your pen (I am obsessed but unprepared). All I took was some crappy pictures with my cell phone camera, but I can post them if peoples want me to.
I came back from South America to see them, because I live in Ann Arbor and have been obsessed for some time. I went to South America and when I overheard they were coming a hopped a plane back. I bought my tickets at the door, they had 6 left...I don't know why. My friends snuck in and were hilarious.

Alex, did you remember during sello tape when there were people walking and clapping like in the video...that was me and my friends! we are dumb but we have fun.
alicimez
I'm not crying
 
Posts: 33
Joined: Thu May 15, 2008 12:14 pm
Location: Ann Arbor

by alexandriaj22 » Thu May 15, 2008 11:26 pm

LOOOOOL security was about to cut your a$$es, i was watching his face the whooole time.
awesome, i think the crowd should've been more involved anyway, but maybe that's just me.
alexandriaj22
Ah, Gerard Depardieu
 
Posts: 618
Joined: Sat Apr 05, 2008 11:28 pm
Location: michigan.

by alicimez » Thu May 15, 2008 11:31 pm

haha I know, they were about to do something...but we turned and didn't go on stage. we though it was clever, but I don't think the guys noticed.

alicimez
I'm not crying
 
Posts: 33
Joined: Thu May 15, 2008 12:14 pm
Location: Ann Arbor

by boomqueen » Fri May 16, 2008 12:07 am

hahahah that's priceless!! Alicia you should totally post your photos...we don't care if they are bad quality lol
User avatar
boomqueen
You don't have to be a prostitute
 
Posts: 6493
Joined: Sun Jan 06, 2008 9:19 pm
Location: Dave's House of Deals

by SheWolf » Fri May 16, 2008 9:53 am


*boom-queen* wrote:I'm sure you will have another chance to hug them!!


Well Bret did squeeze me on the waist for our sandwich shot. He's got quite a grip. But I didn't get to cuddle Jems and he looked so squishable.

It seems they have some time off after tonight's gig. Perhaps they'll come back to the NYC area and do an instore or something??

In case you guys are interested my pics are here:

http://www.flickr.com/photos/shebearess/sets/72157604921985664/

http://www.flickr.com/photos/shebearess/sets/72157604954297754/
SheWolf
Let's boom the boom
 
Posts: 730
Joined: Wed May 14, 2008 10:34 am
Location: Gettin hot by the refrigerator

by chrissycubana » Fri May 16, 2008 11:57 am

OMG - these are GREAT!!! i especially like the jem crotch-shot in the second link!!! thanks for that one!
Image


"If there's one thing I can't stand, it's plagiarism."

"Suddenly, playing with yourself is a scholarly pursuit."
User avatar
chrissycubana
Caribbean Lady
 
Posts: 6363
Joined: Fri Apr 11, 2008 2:18 pm
Location: los angeles, ca

by alexandriaj22 » Fri May 16, 2008 3:09 pm


rachel wrote:OMG Alex! I can't get online for a couple of days and look what I miss! You are officially the luckiest girl on the face of the planet. Not only for getting such a fantastic squish of Jemaine, but also for having such an adorable boyfriend who didn't mind at all! Wow. Fantastic pics!

(I wanna Jem-hug!)

thank you rachel!!!!
haha yeah, he was almost as excited as i was...maybe more nervous even :X
alexandriaj22
Ah, Gerard Depardieu
 
Posts: 618
Joined: Sat Apr 05, 2008 11:28 pm
Location: michigan.

by alicimez » Sat May 17, 2008 5:08 pm

[image]
[image]
This is them on stage, not a good one I know.
[image]
Bret is taking a picture of himself with some girl because he was hurrying...lol I thought it was super cute!
[image]
Jemaine! He signed the brick wall behind where he was standing because my friends who went with me told him to...it was awesome.
[image]

The only good one I got was of Dave, lol.
alicimez
I'm not crying
 
Posts: 33
Joined: Thu May 15, 2008 12:14 pm
Location: Ann Arbor

by alicimez » Sat May 17, 2008 10:06 pm

Image
Image
This is where Jemaine signed the wall behind the Michigan Theatre. I went back today to take a picture for you guys...
alicimez
I'm not crying
 
Posts: 33
Joined: Thu May 15, 2008 12:14 pm
Location: Ann Arbor

by alexandriaj22 » Sat May 17, 2008 10:17 pm

ahhhhhh i'm going to have to take a pic with it this week! i'm heading out there with my friend for a couple days
alexandriaj22
Ah, Gerard Depardieu
 
Posts: 618
Joined: Sat Apr 05, 2008 11:28 pm
Location: michigan.

PreviousNext

Return to 2008 North American Tour

cron